Van úgy, hogy az embernek kezd tele lenni a mindene. Nálam most kezd eljönni ez a pillanat. Pár hete elmentem az áram a lakásban. A villanyszerelő azt mondta, hogy elöregedtek az 50 éves vezetékek. Viva kommunista építőipar! Pedig katonáknak építették ezt a házat. Lesz vagy fél milla. Gallyra mentem a hűtőm is és szomjas vagyok, mert nem tudom behűteni a fehérbort. Ugrott megint pár forint. A munkahelyen is kezd mindenki meghülyülni. Pénteken 11-kor tárgyalás, pedig mielőbb a Tokaj Reneszánszon akartam lenni. Úgy otthagyom Őket fél egykor, mint a sicc! Délben megyek a budapesti Kálvin téren. A hátam mögött két fiatal beszélget, úgy tűnt, hogy vizsgázni készülnek valamelyik egyetemen. A fiú megszólal: 10-kor felkeltem, bevettem egy Sanaxot és most már minden rendben. Erre muszáj volt megfordulnom. Jó ideje tudom, hogy bizonytalan, hogy kinek a befizetéséből fogják megfinanszírozni a nyugdíjamat, de most kétségbe estem. Probléma van az egyetemi felvételivel is.

Ilyenkor nekem csak a szekszárdi segíthet! Ha már Szekszárd, gratulálok a Bodri családnak, hogy az Ő Kadarkájuk lett a Köztársasági Elnök (nem SP-jé, hanem a címé) bora. Pár napja ittam, egész jó kis bor. Csak azt kérem, hogy ne rakjanak öt év múlva is pecsétet a borukra, hogy 2011-ben ők voltak a Köztársasági Elnök borászai. Az nagyon meredek lenne. Láttunk már ilyet!!!!!!!

Na szóval a lényegre térve! Megint kékfrankos ugrott a kezemben Heimann 2009. Illat zuhatag (elsőre cunamit akartam írni, de ez most megint szomorú kifejezés) betöltötte az egész szobát. Málnás, epres, mentolos, fűszeres. Ez tényleg tiszticsa az orrot. (Mindeközben Viasat3 Két férfi és egy kicsi. A kicsi kérdezi: Anya, ha egy terhes nővel szex-szelsz akkor nem lesznek ikrei?).

Szájban is dolgozik, de rendesen. Szép savakkal elég hosszan vibrál, de van még benne egy kis szigorú fiatalság. Tannin semmi, alkohol is csak amennyi kell. Teste, mint egy kékfrankosnak. Ízben is hozza a málnát, kis kávét, és azt a meleg szekszárdi érzést, ami eltévesztethetetlen. Az évjárat, a Heimann család hozzáértése és a bor is indokolja, hogy még van pár éve hátra. Jó bor akár a mindennapokra is 2000 Ft-ért. S már a hangulatom is sokkal jobb.

Szerző: Gonda Gyurka  2011.04.27. 20:07 Szólj hozzá!

Címkék: szekszárd kadarka bodri kékfrankos heimann 2009

A bejegyzés trackback címe:

https://igyunkegyutt.blog.hu/api/trackback/id/tr392860245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása